Status på facebook

Veronica Rosendahl Gick i samma fotbollslag, snäll
Emelie-Maria Hokkanen En tjej i min skola..
Alicia sötaste Jonsson Du går i min kusins skola tror jag.. haha
Marcus Backman En kille i min skola
Agnes brog Hellström Känner inte
Sofia Björnér Min söta syrra! ♥
Fanny Fjärsjö En jättesöt tjej i min skola..
Molly Rytter En tjej
Isabella Rosquist Min storasysters kompis och ett stort Danny fan.. Och jättesnäll  och rolig!! haha :D
Emma Fotboll Sennerö Min söta och roliga kusin..
Sandra Werge  Du är värkligen en kompis man kan lita på till 100 %.. Jättesnäll och söt, Älskar dig Sandra! ♥
Albin Pålsson Känner inte men värckar rolig och snäll..
Filippa Ljung Världens bästa kompis gumman, Love uu! ♥
Filippa Bladh En tjej som jag har gått i samma klass med!
Klara Mrbieber Danielsson En snäll tjej som jag brukar träffa.. ♥
Ida Molin En tjej som jag har gått i samma klass med..
Alex winald Steinbock Vet inte vem du är!
Felicia Thörngren En jättesöt och snäll tjej i min klass.. Love uu! ♥
Mickis Arvidsson En gullig tjej i min skola.. :)
Isabell Lämber En snäll tjej..
Nora Jensen En tjej i min pararellklass (Stavning)
Rebecka Krantz En till tjej som jag kan lite på till värkligen 100 %.. snäll och söt, Älskar dig becka! ♥
Tess Gustafsson Känner ej..
Emma Engwall en av mina 92 syslingar..
Caroline Dif Johansson Min gulliga kusins kompis.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0