Neej..

Jag skrev ett inlägg sen så försvann allt, gud vad irreterande.. :( Suck!
Men får skriva det lite fort igen ;)
Vi började klockan 9.00 idag då började vi med att äta godis och kolla på någon film, HAHA men jag fattade ingenting av filmen.. :P
Sen så hade vi en kort rast.. När vi kom in så bjöd söta Berri på lussebullar och julmust eftersom hon ska sluta.. :***(( Saknar henne redan GRYMT mycket :(
Men sen så gick vi till "Huset" och kollade på årets "Julstrul" det var ganska bra, men jag tycker faktiskt att det har vart bättre förom åren ;)
Men nu är jag hemma, och fryser skitmycket! Ligger i min OnePiece under en filt och myser, och hackar tänder :(
Men nu måste jag snart börja packa eftersom vi åker till Dalarna (landet) hela julen.. :) Myyyys!! ♥ Lääängtar jättemycket!! :D

Men ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0