Påskbilder!

Hej

Som ni har märkt har jag inte bloggat men det är för att jag har vart i Leksand för er som inte viste har vi landställe där =)
vi var där med farmor & farfar våra kusiner och min farbror. Vi har gjort massor med saker ja ni vet, spelat fotboll med kusinerna och såklart badat och solat i det fina vädret! =) SOMMAR! :)

Här kommer bilder:


spegelblanka sjön! =)



Jag och kusinerna sätter upp studsmattan =)


elda gjorde vi oxå!


elden!


Me! :P


gulliplutten skulle oxå hoppa, så söt hon e ♥


Jag och syrran och 2 av mina kusiner ♥










Mitt påskägg! =D




Någon som kommer och tar kort i smyg!




hahaha den tippa runt!


sen bad dags i 8 graders vatten!


mina söta kusiner!


hahaha min kusin, det var kallt!








usch, bjuder!


plums!


upp ur vattnet fort iskallt vatten, 8 grader!

Jag har iaf haft ett JÄTTEBRA påsklov! =D


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jätte fina bilder<333

2011-05-23 @ 15:27:45
URL: http://oliviaalskardjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0