Tema vecka!

shosan!

Kom hem för typ 40 min sen. Vi ha tema vecka riktigt skönt därför slutar vi 1 varje dag = SKÖNT! vet inte riktigt vad temat heter men idag ska vi typ pyssla olika grejor. Men ikväll ska jag på gympa men så ringer jag mamma och frågar när dom kommer och hämtar upp mig (åker med en gympakompis) då säger hon att hon är magsjuk! :( blää typ det värsta man kan va. Så avstår träningen idag tror jag om hon har blivit smitad där men det är ändå ganska bra för jag får typ ändå inte köra allt för har ju skadat knät :( I morgon har jag utväcklingsamtal då kommer jag få reda på hur många rätt jag fick självklart ska ni söta bloggläsare få veta vad jag fick om det gick bra! :) INTRESANT VA!

Den här veckan kommer nog bli ganska bra för vi slutar ju 1 varje dag som jag sa men på fredag slutar vi 12 efter lunch det är bra för ska ha fest på kvällen fyller ju år på torsdag! :) längtar så himla mycket och självklart ska tiden gå såååå sakta! snark!! ZZZzzz   

men ha det så bra!

dagens låt



tycker den är ganska bra faktist!

kramisar alla sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0