Inte bloggat på länge...

hejsan!
har inte bloggat så mycket, men har typ inte orkat. Men i fredags som sagt hade jag fest det vart en lyckad kväll tjejer! :) fick massor av fina grejor och i lördags så var släckten här för att fira mig och i söndags så var vi typ bara hemma sen så tyå på kvällen så åkte vi till farmor och farfar eftersom att det var fars dag! så kusinerna kom då oxå och i måndags (igår) såvar jag i skolan och gympa på kvällen! men idag så har jag vart i skolan som vanligt sen så kom farmor och sjutsa mig till pianot sen åkte vi till syrrans träning men nu är jag hemma! så nu ska vi väll snart äta!
hoppas det blir något gott!
 
gud vad intresant inlägg!   NOT!


pösspöss ha en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0