Första advent! <3

hej!

idag är det ju första advent! har bara vart hemma i dag. vi har bakat saffransbullar och lussebullar gjorde vi igår! snart är julen här eller den är här det är bara 26 dagar kvar typ till julafton! ska bara vara hemma i år, farmor & farfar och mormor & morfar kommer och kusinerna och min farbror! vi är ju varanat år i dalarna och här hemma.


(tagen från google)


(tagen från google)

Men idag har vi bara vart hemma som sagt på eftermiddagen åkte vi till några kompisar för att fira en födelsedag!
men var typ bara där 45 min för jag skulle gå på gympa! kunde köra för första gången riktigt kul!
men nu är jag hemma!

ska väll gå upp nu och byta om till pjyamas och lite så är jättetrött!

godnatt kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0