skola + klassfest+ gympauppvisning! :)

hej!
kom hem för ett tag sen från en jobbig dag idag! först var det skola med alla lektioner sen efter skolan följde jag hem en kompis hem och fixade oss till en jätterolig klassfest, men jag behövde gå 18.20 den började 17.00 till 19.30 me jag gick ju somsagt kl 18.20 :( för att jag skulle på uppvisning!
men näär jag kom tilluppvisningen så kom jag ju lite senare då eftersomdet vart samling på gympan kl 17.00 så lite senare. men då gick vi ett luciatåg sen dansade vi Ave Maria! det är typ som en dans!
sen körde vi lite grejer sen var det våran egna dans vi gjort!
mamma och pappa tog en lott och dom van en hel fruktkorg med olika goda saker i. ;D
.................................

men nu sitter ja och väntar på att idol ska börja igen!var ju på genrepet  igår så har ju sett det men vill ju se såklart vem som vinner! :)
intresant? not

här är uppvisningen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0