my wednesday!

hej alla söta!
idag har jag vart i skolan som vanligt!
idag är det ju 1 december så julkalendern börja idag men kolla inte på den! ja typ han inte men den värckar inte så bra ska väll kolla imorgon på den. Men första luckan fick öppnas så nu är första chokladbitten äten gott! men i skolan ska vi typ ha någon kalender man ska typ ta med några bilder och typ sitt favoritgosedjur sen man var liten, så drar våran ´´fröken´´ haha men hon drar en lapp så får man visa kort om det blir den då, vi ska även öppna chokladkalender! inte så intersant kanske!?
men idag ska jag på träning igentligen men jag pallar inte gå och jag har även läxor som måste göras och så gud vad dom kan förstöra ibland!


men ska börja men en frågestund nu! så nu får ni fråga vad ni vill och svaren kommer den 11/12 så fråga vad ni vill! t.ex
favorit mat
favoritdjur
favorit låt
favorit sport
ja ni fattar vad jag menar så fråga på jag svarar 100% ärligt!

kram jojo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0