kom hem från....

hej

...min moster vi var ju på teater idag och såg karlsson på taket  då tänker ni väll va såg dom på
 karlsson på taket  ja det gjorde vi för min kusin som är 5 år fick det i julklapp att vi skulle gå och se den! :p men allvarligt den var faktiskt ganska bra! :) haha men det var ju benjamin som spela den där lilla killen och han är så himla duktig oxå sjunger dom oxå! Han är typ 12 år och spelar så mycket teatrar! Jag vet ni tror nu att jag är helt dum i huvudet men (a) den var bra! :) men när den var slut så åkte vi hem till min moster och åt middag men nu är jag hemma!
....................................

i morgon är det ju nyårsafton ska vara hemma det kommer 3 andra familjer hit! :) så det blir skojit! :o)

har inte så mycket mer att säga!

pösspöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0