Inte bloggat på länge...

hej!
har inte bloggat på länge nu!
men jag har inte gjort så mycket, har typ fixat lite julklappar och vart i skolan.
men idag ska jag bara vara hemma jag ska på typ vad ska man säga som en gympaavslutning idag hos min gympakompis för hennes mamma är tränare så hela våran gympagrupp ska hem till dom och ha som enavslutning. vi skulle typ köpa pizza och typ fika och så, så det kommer bli skitkul! :)
.......................
längtar som en galning till julafton bara 5 dagar till! :) ska vara hemma över julen mormor & morfar och Farmor & farfar och våra kusiner kommer då. vi är ju varanat år i dalarna och varanat är här. men jag vill häldre vara i dalarna det är så himla mysigt där med öppna spisen och stor tomt och bastu! föra julen sprang iv ut i snön och sprang in i bastun! åå så mysigt och SKÖNT!


nu ska jag gå ner och spela lite piano ska spela på julafton! :)
men ni får ha det så bra!

pösspöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0