dator...

hej
ja rubriken säger ju det mesta jag har fått en dator dick i julklapp är as glad! :) (typ skiftning i rosa)
men vi var ju först och köpte den här på media markt dom har ju 20% på allt.
sen åkte vi direkt till mormor & morfar och åt lunch. men nu är vi hemma!
men imorgon ska jag inte göra något inte göra något spec ska bara vara med familjen och göra saker vet inte vad.
men nu ska jag väll va lite mer sosial mot dom andra i familjen.

har inte hunnit lagt ut bilder på julklapparna men jag fick typ:
dator
canada overall
mycket kläder
böcker
en almenacka (man gör den själv asså sätter in bilder)
skiva
teater biljetter
pjyamas
biljetter till en konsert i dhalhala det ligger i Dalarna!
björn borg
smycken
aa kommer inte ihåg allt men det var lite av det jag fick, fick mer saker.

pösspöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0